Modelul vine cu tractiune spate si integrala, dar exclusiv cu bateria mare de 77 kWh care se combina cu motorul de 150 kW din spate si, ca vehicul cu tractiune integrala, cu un motor asincron suplimentar pe puntea fata.
VW a confirmat o putere maxima de 135 kW in loc de 125 kW. Potrivit cifrelor WLTP, autonomia de reincarcare ar fi de pana la 390 de kilometri.
ID.5 vine cu noul software ID.3.0, care va fi instalat pe vehiculele existente printr-o actualizare OTA. Acest lucru ar trebui sa imbunatateasca controlul vocal si, mai presus de toate, sa-l faca mai rapid.
Actualizarea include si alte functii: Travel Assist este acum capabil sa schimbe benzile. Park Assistant Plus are o functie de memorie.
Aceasta inseamna ca ID.5 poate parca intotdeauna in aceeasi pozitie in garajul de acasa dupa o singura predare.
Volkswagen ID.5 va oferi un portbagaj de 549 litri cu scaunele in pozitie normala si 1561 litri cu scaunele rabatate, iar viteza maxima atinsa va fi de 180 de km/h.
ID.5 are stilul de caroserie al viitorului: aerodinamic, expresiv, sportiv si, multumita platformei MEB, cu console scurte. Asa am reusit sa asiguram un interior spatios in ciuda liniei dinamice a acoperisului.
Cu o lungime de 4.599 mm, in cazul versiunii IDX doar 4.582 mm, SUV Coupe-ul electric Volkswagen ID.5 va fi lansat in 2022.