La momentul prezentarii noului Ford Mustang Mach-E anul trecut s-a anuntat si o versiune Performance Edition, una care este comparabila cu acceleratia de pe loc si pana la 97 de km/h cu un Porsche 911 Carrera S de noua generatie (cu 450 CP, tractiune spate si PDK) – 3.5 secunde (pentru comparatie, 3.4 secunde ii sunt necesare modelului 911 Carrera 4S cu tractiune integrala).

Cu 487 CP si 860 Nm la activ din cele doua motoare electrice cu magnet permanent, care mai si formeaza un electric AWD, Mustang Mach-E GT Performance Edition ofera mai multa putere, o mai buna aderenta si manipulare prin extragerea unei cantitati mai mari de putere din bateria sa de 88 kWh, prin care va oferi o autonomie estimata in ciclu EPA la 378 de kilometri.

Editia Performance mai aduce cu sine si jante din aliaj pe 20″, plus anvelope de vara de la Pirelli cu marimea 245/45R20.

Din peisaj nu lipsesc nici discurile de franare care masoara 19 inch pe puntea fata, etrierele Brembo vopsite intr-un rosu aprins, amortizoarele adaptive cunoscute publicului sub numele de MagneRide sau scaunele cu suport lateral marit.

La dealerii americani, atat Mustang Mach-E GT, cat si GT Performance Edition, vor fi disponibile din vara lui 2021.

Pretul de lista a lui Mach-E GT este de 60.500 de dolari. Cat va mai trebui de adaugat pentru Performance Edition nu se stie inca.