Americanii de la Ford au lansat in vara anului 2020, cel mai asteptat off-roader al anului: Bronco, insa momentul de glorie a fost umbrit de conationatii de la Jeep care au prezentat lumii intregi conceptul Wrangler Rubicon 392 in aceeasi zi.

Primul Jeep Wrangler care paraseste linia de asamblare cu un motor V8 din ultimii 40 de ani, o realizare foarte importanta pentru americani.

Unitatea de propulsie are o capacitate cilindrica de 6.4 litri (HEMI) si dezvolta 470 de cai putere si 637 Nm cuplu, suficient pentru ca Jeep-ul sa atinga 96 de km/h in 4.5 secunde.

Wrangler Rubicon 392 acopera sfertul de mila in fix 13 secunde. Pentru schimbari mai rapide, masina este dotata cu transmisie automata cu 8 rapoarte si padele montate in spatele volanului.

Sub capota offroader-ului se ascunde benzinarul monstruos V8 Hemi de 6.4 litri.

Fiind provocarile mari in off-road, noul Wrangler Rubicon 392 are o garda la sol generoasa, o suspensie cu geometrie specifica, amortizoare Fox, frane „heavy-duty”, anvelope de 33 de inch, jante Beadlock de 17 inch, admisie Hydro-Guide care tine apa departe de motor iar cuplul motorului HEMI este disponibil la turatii joase.

Estetic, Wrangler Rubicon 392 poate fi recunoscut dupa capota cu priza de aer incorporata, ceasurile de bord montate exclusiv pe acest model, tapiteria din piele oferita in standard si mai ales dupa emblemele Rubicon 392.

Generated by pixel @ 2020-11-14T03:27:50.543060